מורה פרטי למתמטיקה בהרצליה

מחפשים מורה פרטי למתמטיקה? אנחנו לקחנו את השיטה הקלאסית של מורה פרטי ושיפרנו אותה: במרכז הלמידה של רובי ניתן ללמוד או בכיתת הלימוד ההטרוגנית בהרצליה (עם ליווי אישי בהתאם לרמה הלימודית של כל תלמיד/ה) או מרחוק, בזום! שיטת הלימוד המיושמת אצלנו כוללת יתרונות רבים: מדובר במסלול לימודים מהנה שבו התלמידים/ות צוברים ביטחון עצמי במתמטיקה, מפתחים יכולת להתמודדות בעצמם עם האתגר ומתמודדים עם פיתרון התרגילים. כפועל יוצא הם משפרים את הציונים במבחנים בצורה מובהקת. 

שיעורי מתמטיקה עם יחס אישי

השיטה שלנו שונה מהאופן הרגיל של שיעורים פרטיים במתמטיקה שבהם המורה מגיע/ה אליכם הביתה. אנו דוגלים בשיטת למידה בכיתת לימוד הטרוגנית (ניתן להצטרף גם בזום!): כל תלמיד/ה בכיתה זוכה למסלול אישי עם ליווי צמוד של המורה. בדרך זו, של תרגול עקבי עם ליווי אישי בהתאם לרמה הלימודית של התלמיד/ה – מגיעים לתוצאות. 

כיום, לאחר שנים רבות של יישום שיטת הלימוד ומאות תלמידים (והורים) מרוצים – אנו יכולים להכריז בביטחון שהשיטה פשוט עובדת.

שיעורים פרטיים במתמטיקה בהרצליה

צוות המורים המנוסה שלנו במרכז הלמידה בהרצליה יודעים כיצד לעזור לתלמידים/ות להתגבר על "נקודות קשות" בחומר הלימודים, בשיטה של ליווי אישי בכיתה הטרוגנית (בכיתת הלימוד עצמה או אונליין מהבית בזום). שיטת הלימוד משלבת יחס אישי של שיעור פרטי (לפי רמת התלמיד/ה) עם סביבה הטרוגנית המדמה כיתת לימוד (למשל, בשעת מבחן). 

שיעור פרטי במתמטיקה לקראת מבחן

מתכוננים למבחן במתמטיקה? מרכז הלמידה בהרצליה מציע מסלולים שונים לפי הצורך: לימודים אינטנסיביים לקראת בחינה; מסלול מיוחד לקראת מעבר לרמה מתקדמת; מרתון לקראת סוף שנה ועוד. בכל מקרה רמת הלימודים מותאמת לכל תלמיד/ה. 

היה ומתגלה קושי ספציפי בהבנה של נושא מסויים – במקרה כזה המורה מתייחס לקושי בצורה מדוייקת ומסייע לתלמיד/ה לפצח את האתגר על-מנת להגיע מוכן/ה למבחן בצורה הטובה ביותר. 

למידע נוסף והרשמה לשיעורי תיגבור מתמטיקה: צרו קשר

דילוג לתוכן